REGULAMIN DOSTAW I PŁATNOŚCI

METODY, KOSZTY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

Metody i koszty dostawy zostały przedstawione w tabeli poniżej

DostawaKoszt dostawyDarmowa dostawaPłatność przy odbiorze
Paczkomaty inPost16,90 złpowyżej 200 złNie
Kurier inPost17,90 złpowyżej 200 złNie
Kurier DPD18 złNieNie
Kurier DPD za pobraniem20 złNieTak
Odbiór osobisty (Lubartów, ul. Legionów 43)0,00 złTakNie

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody dostawy oraz odbioru Produktu:

a. przesyłka do paczkomatu,

b. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,

c. odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Legionów 43, 21-100 Lubartów (w Dni Robocze, w godzinach od 9.00 do 17.00).

2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

a. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy,

b. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.

6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 dni roboczych. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.

7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.

8. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

9. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika.

10. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

METODY I TERMINY PŁATNOŚCI