FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące płatności, dostawy, zwrotów i więcej. Zapoznaj się z nimi, aby znaleźć odpowiedzi najczęstsze wątpliwości związane z zakupami w sklepie Monia Wlosek.

ZWROTY

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, przyjmujemy zwroty produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań. Co więcej, w przypadku zamówień za kwotę powyżej 200 zł oferujemy darmowy zwrot. Szczegółowe warunki zwrotu i wymiany oraz procedurę znajdziesz w naszej polityce zwrotów.

Czy mogę zwrócić produkt w celu wymiany zamiast otrzymania zwrotu pieniędzy?

Nie oferujemy wymiany produktów. Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, musisz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Zwrot kosztów nastąpi po otrzymaniu i przetworzeniu przesyłki w naszym magazynie. Zobacz, jak zwrócić zakup dokonany przez internet tutaj.

Czy możliwy jest zwrot części zamówienia?

Oczywiście można zwrócić część zamówionych produktów. Aby to zrobić należy w formularzu odstąpienia od umowy zaznaczyć, które produkty z danego zamówienia są zwracane.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany, gdy tylko zwrócone produkty zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez nasz zespół. Po prawidłowym przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zwrot pieniędzy został dokonany przy użyciu pierwotnej formy płatności. Zazwyczaj trwa do kilka dni od odebrania przez nas przesyłki zwrotnej.

Czy zwrócicie mi koszty wysyłki, jeśli zwrócę zamówione produkty?

Zwrócimy Ci całość poniesionych kosztów przy użyciu pierwotnej formy płatności, w tym ewentualne koszty wysyłki.

Jeśli kupisz więcej niż jeden produkt w ramach jednego zamówienia i zwrócisz tylko jeden lub kilka z nich, zwrócimy Ci proporcjonalnie część poniesionych kosztów wysyłki. Na przykład jeśli kupisz 3 produkty i zwrócisz 2 z nich, zwrócimy Ci 2/3 poniesionych kosztów wysyłki.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Termin wysyłki wynosi najczęściej 1-3 dni roboczych, co wiąże się bezpośrednio ze specyfiką zamawianego produktu. Jeżeli czasami z przyczyn niezależnych od nas termin wysyłki musi zostać wydłużony, zawsze o tym transparentnie informujemy.

Czy mogę odebrać zamówione produkty w sklepie stacjonarnym?

Zamówienie można odebrać w punkcie przy ul. Legionów 43 w Lubartowie. W takim wypadku jako formę dostawy należy wybrać odbiór osobisty. O gotowości zamówienia do odbioru zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Jakie są dostępne metody płatności?

Dostępne formy płatności to:

– Przelewy24 umożliwia płatność blik, kartą kredytową, przelewem szybkim i przelewem tradycyjnym oraz poprzez portfele elektroniczne (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass) i wiele innych,

– płatność za pobraniem – możliwa płatność gotówką lub kartą, forma płatności dostępna jedynie przy wybraniu wysyłki kurierem DPD

– płatność przy odbiorze (w przypadku odbioru pod adresem: Lubartów, ul. Legionów 43)

Jak otrzymam paragon/dokument sprzedaży?

Dokumenty sprzedaży wysyłane razem z produktem.

PRODUKTY

Czy kurtki puchowe Monia Wlosek są ciepłe?

Tak, kurtki puchowe Monia Wlosek są bardzo ciepłe. Są wypełnione naturalnym puchem gęsim (90% puchu o sprężystości 800 cuin’ów, jeżeli w opisie produktu nie wskazano inaczej), co zapewnia doskonałą izolację termiczną, zachowując przy tym lekkość i delikatność. Odpowiednio dobrana długość kurtek i płaszczy również przyczynia się do utrzymania ciepła, czyniąc ją idealnym wyborem na niskie temperatury.

Czy kurtki puchowe Monia Wlosek są wygodne?

Tak, kurtki puchowe Monia Wlosek są bardzo wygodne. Są one lekkie, miękkie i przyjemne w dotyku, co sprawia, że noszenie ich jest komfortowe. Wypełnienie z naturalnego puchu gęsiego najwyższej jakości dodatkowo zwiększa wygodę, ponieważ kurtka jest nie tylko ciepła, ale również lekka i delikatna w porównaniu do kurtek ze sztucznym wypełnieniem. Dopasowanie do kobieciej sylwetki oraz detale, takie jak wewnętrzne ściągacze w rękawach, które chronią przed zimnym powietrzem, zwiększają komfort noszenia. Wszystkie te cechy, w połączeniu z eleganckim wyglądem i dopracowanymi detalami, czynią kurtki Monia Wlosek wyjątkowo wygodnym wyborem.

Gdzie produkowane są produkty Monia Wlosek?

Wszystkie produkty Monia Wlosek produkowane są w Polsce, w lokalnych szwalniach, a produkcja jest na bieżąco nadzorowana celem utrzymania najwyższej jakości wykonania.

POZOSTAŁE

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar produktu, należy porównać swoje wymiary z wymiarami podanymi w naszej tabeli rozmiarów, którą można znaleźć na stronie każdego produktu. Można również zapytać nas bezpośrednio poprzez mail [email protected], czat na naszym fanpage’u facebook lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 661 640 906 w godzinach 10:00-19:00 (pon-pt).

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Oczywiście zamówienie można złożyć jako gość, bez konieczności rejestracji konta. Zachęcamy jednak do jego założenia, gdyż znacznie ułatwia ono śledzenie zamówienia oraz daje dostęp do historii zakupów.

Czy na produkty Monia Wlosek jest gwarancja i ile ona trwa?

Wszystkie produkty Monia Wlosek objęte są dwuletnią gwarancją.

Jak wygląda proces składania reklamacji?

Aby zareklamować zakupiony produkt, należy odesłać go na nasz adres ( 21-100 Lubartów, ul. Legionów 43) lub dostarczyć osobiście wraz z formularzem reklamacji.  Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.